معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که پایگاه‌های این کشور در عراق و سوریه، از تاریخ هفدهم اکتبر تاکنون، ۶۶ مرتبه مورد حمله قرار گرفته‌اند.

سابرینا سینگ معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که پایگاه‌های این کشور در عراق و سوریه، از تاریخ هفدهم اکتبر تاکنون، ۶۶ مرتبه مورد حمله قرار گرفته‌اند و بر اثر حملات گروه‌های مقاومت به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه، ۶۲ نظامی این کشور مجروح شده‌اند.

وی همچنین مدعی شد که ارتش آمریکا در واکنش به حمله بامداد سه‌شنبه به پایگاه «عین الاسد» با موشک بالستیک کوتاه‌برد، یک فروند هواپیمای «اِی‌سی-۱۳۰» آمریکایی به محل عاملان این عملیات حمله کرد.

ظهر سه‌شنبه بود که مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای از شهادت یکی از رزمندگان خود خبر داد. 

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ده‌ها پایگاه آمریکا در منطقه هدف قرار گرفته‌اند. مقاومت عراق آمریکا را مسئول اصلی حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین می‌داند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۲
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

حمله آمریکا به پایگاه‌های الحشدالشعبی / ۸ نفر به شهادت رسیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
علت اصلی تعطیل شدن منوتو این است که پهلوی دیگر مرده است. این‌ها هر چقدر تلاش کردند این خاندان منفور و مطرود را به ضرب دلار‌هایی که گرفتند دوباره مطرح کنند ولی شکست خوردند. فرزند کودن شاه جنایتکار و ملعون به صراحت می‌گوید که من هیچ گاه نمی‌توانم در ایران ساکن شوم.این بدبخت‌ها برای چه بنجلی تبلیغ می‌کردند! سلبریتی‌هایی که به صورت علنی در کنار زنان بی‌حجاب خود عکس می‌گیرند و بعد همین عکس‌ها را با هدف ترویج فساد در فضای مجازی منتشر می‌کنند باید به طور عملی طعم تلخ نتیجه قانون‌ستیزی‌شان را بچشند‌. از جمله ممنوع الخروجی برای این قبیله نوکر بیگانه و معتاد به نواله‌گیری از دشمنان ملت‌، بیش از هرچیز دیگری دردناک است‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
همه اینا پای ما حساب میکنن و از طلبامون کم میکنن
آخرین اخبار