فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف یک دستگاه لیزر به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بانه خبر داد.

 سردار علی آزادی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سبدلو بانه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو ون حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

 فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: ماموران انتظامی بانه با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد یک دستگاه لیزر مو فاقد مجوز کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کشف کالای قاچاق در بیجار

سردار آزادی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار در راستای مقابله با قاچاق کالا، هنگام گشت زنی در محور بیجار-تکاب یک خودرو کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: در بازرسی از این خودرو ۷۱۷ هزار و ۶۰۰ انواع مواد محترقه و هزار و ۱۰۰ عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه و ۷۳۰ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه خودرو حامل بار قاچاق توقیف و یک نفر نیز دستگیر که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

۲۰ تن کالای احتکاری در کامیاران

 سردار علی آزادی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی کامیاران با اقدامات پلیسی با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از سوله مورد نظر ۲۰ تن اقلام احتکارشده شامل (برنج، روغن، چای خارجی، قندوشکر) کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.