مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۱۱۰ نقطه در محور‌های استان به دنبال بارندگی‌های روز گذشته، ریزش‌برداری شد.  

محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: روز گذشته بر اثر بارش باران با تلاش نیرو‌های راهداری خوزستان هیچ محوری در استان مسدود نشد و عملیات ریزش‌برداری در محور‌های مسجدسلیمان، دزفول، اندیکا، لالی، آغاجاری، ایذه، باغملک و رامهرمز توسط ۱۴۰ نیروی راهداری و به کارگیری ۶۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین انجام شد.

او  افزود: از ساعت پنج تا ۲۳ دیروز دوشنبه، ۲ هزار و ۵۶۰ تماس با مرکز مدیریت راه‌های استان ثبت شده است که تعداد قابل توجهی از این تماس‌ها برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به دنبال فعالیت سامانه بارشی بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: ۲۱۰ دستگاه ماشین آلات، ۲۲۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۳۰ گروه به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی در طول محور‌های استان درحالت آماده‌باش قرار دارند.

اداره کل هواشناسی ۲ هشدار قرمز و نارنجی بارش باران در خوزستان صادر کرد که بیشترین میزان بارش در ایستگاه باران‌سنج بندر امام خمینی (ره) به میزان ۱۱۱.۸ میلیمتر بود.

خوزستان ۱۸ هزارو ۵۵۸ کیلومتر راه دارد که ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار