استاندار خراسان جنوبی؛

مسیر فعالیت سرمایه‌گذار باید در خراسان جنوبی باز باشد

استاندار خراسان جنوبی گفت: مسیر فعالیت سرمایه‌گذاران که آغازگر زنجیره تحول در استان هستند، باید باز باشد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در دیدار متقاضی ایجاد شرکت تسهیلگری سرمایه‌گذاری در استان گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی از اولویت‌های کاری دستگاه‌های اجرایی است.

او افزود: بنا به تاکیدات در جلسات شورای اداری، شورای برنامه‌ریزی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و نیز کارگروه سرمایه‌گذاری، همه دستگاه‌ها مکلف هستند در راستای حفظ آرامش و جلب اعتماد و نظر سرمایه‌گذاران حرکت کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: حضور و فعالیت هر سرمایه‌گذار به اشتغالزایی، درآمدزایی، کمک به رفاه شهروندان و در مجموع رونق اقتصادی استان منجر می‌شود و همه ما باید تلاش کنیم تا در راستای انتفاع استان، بهترین خدمات را به سرمایه‌گذاران ارائه کنیم.

او  بیان کرد: با توجه به حوزه فعالیتی این شرکت که انجام کار‌های پژوهشی، مطالعاتی و سرمایه‌گذاری در جهت تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در استان است از حضور و فعالیت بخش خصوصی که روند خدمات دهی را تسهیل می‌کنند، استقبال می‌کنیم.

این نشست در دفتر تهران و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد که با تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی و اقدامات صورت گرفته برای بهره‌برداری از آن‌ها همراه بود.

خراسان جنوبی از استان‌های مستعد سرمایه‌گذاری است

استاندار خراسان جنوبی در دیدار یک گروه سرمایه‌گذاری راغب به حضور در استان نیز با بیان اینکه خراسان جنوبی از استان‌های مستعد سرمایه‌گذاری است گفت: ظرفیت‌های استان برای جذب سرمایه‌گذار و فعالیت‌های اقتصادی بی نظیر است.

او تصریح کرد: معدن، کشاورزی، فناوری اطلاعات، گردشگری و مرز از پیشران‌های اقتصادی خراسان جنوبی هستند و ما در هر کدام این موارد، حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

قناعت به ذخایر غنی استان در حوزه معادن اشاره کرد و افزود: وجود ۷۶ درصد ذخایر زغال سنگ خاورمیانه و ۸۵ درصد بنتونیت کشور، تنها بخشی از ذخایر معدنی خراسان جنوبی است.

او با اشاره به اینکه نخستین بار در شرق کشور، ذخایر نیکل به عنوان یکی از عناصر راهبردی در خراسان جنوبی کشف شده است گفت: ما به دنبال این هستیم که منابع خدادادی را به بهترین شکل ممکن برای مردم به ثروت تبدیل کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران از اولویت‌های دولت سیزدهم است گفت: فراهم کردن شرایط برای حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران دارای اهلیت از اولویت‌های ما در خراسان جنوبی است.

قناعت ادامه داد: با عنایت دولت سیزدهم، اقدامات خوبی در زمینه تامین زیرساخت‌ها صورت گرفته که می‌تواند شرایط سرمایه‌گذاری و حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران را تسهیل کند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.