امضای موافقت نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد اروند و اتاق مشترک عمان وایران

در پی سفر هیأت عالی مناطق آزاد ایران به کشور عمان، موافقت نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد اروند و اتاق مشترک عمان و ایران به امضاء رسید.

هیأت عالی مناطق آزاد ایران با حضور حجت عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و همراهی مدیران عامل همه مناطق آزاد کشور؛ در سفر به کشور عمان نشست‌های مشترکی با روسای مناطق آزاد، وزیر تجارت و اتاق‌های بازرگانی و فعالین اقتصادی کشور عمان، برگزار کردند.

در طی این سفر و با توجه به اشتراکات و فرصت‌های تجاری که در منطقه آزاد اروند وجود دارد و در راستای ارتقای سطح مبادلات تجاری بین ایران و عمان توافقنامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد اروند و اتاق مشترک عمان و ایران با هدف توسعه سرمایه گذاری و تجارت بین دو کشور، امضا شد.

در این توافقنامه بر گسترش همکاری با هدف صادرات و نیز تبادل سرمایه گذار بین منطقه آزاد اروند و عمان در زمینه‌های صادراتی، تولید و ریبرندیگ تاکید شده است.

همچنین در موافقت نامه مذکور مقرر شد سرمایه گذاران عمانی که در منطقه آزاد اروند اقدام به سرمایه گذاری کنند، تمام مجوز‌های قانونی و سرمایه گذاری خارجی برای آن‌ها از سمت سازمان منطقه آزاد اروند صادر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.