یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که نظامیان صهیونیستی چندین بار در غزه به یکدیگر شلیک کرده و منجر به هلاکت همرزمان خود شده‌اند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی از چندین حادثه تیراندازی در میان سربازان ارتش اشغالگر در جریان نفوذ زمینی به نوار غزه که منجر به هلاکت و زخمی شدن نیرو‌های ارتش شد، پرده برداشت.

این روزنامه تائید کرد که از زمان آغاز عملیات زمینی در نوار غزه، چندین حادثه رخ داده است که در آن نیرو‌های صهیونیست به سوی دیگر سربازان ارتش صهیونیستی تیراندازی کرده اند که در نتیجه آن سربازان به هلاکت رسیدند.  

این روزنامه تصریح کرد: ارتش ادعا می‌کند که بیشتر این حوادث در جریان نبرد مشترک بین نیرو‌های زرهی و پیاده نظام روی داده است و اعلام کرد که ارتش در حال بررسی برای درس آموزی برای آینده است.

هاآرتص افزود: یکی از این درس‌ها این است که هر نیرویی که وارد ساختمان می‌شود باید محل دقیق آن را مشخص کند و تانک‌ها باید در هنگام شلیک به ساختمان دقت بیشتری داشته باشند.

صحنه‌های پخش شده توسط رسانه‌های صهیونیستی از نفوذ نیرو‌های پیاده به نوار غزه، آشفتگی در صفوف سربازان و سردرگمی در هنگام درگیری با رزمندگان مقاومت را نشان می‌دهد که بسیاری از فعالان شبکه‌های اجتماعی در مورد آن اظهار نظر کردند و آن را شاهدی بر این می‌دانند که نیرو‌های ذخیره ارتش صهیونیستی وارد غزه شده‌اند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
بسیار هم خوبه
خودشون خودشن رو به هلاکت می رسونند
آخرین اخبار