دبیر کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبات ظهر امروز کارگروه، تمامی فعالیت های آموزشی مدارس در مشهد، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد و تمامی مقاطع در نوبت عصر امروز سه‎ شنبه به صورت عادی و حضوری برگزار می شود.

مهدی اله پور دبیر کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبه کارگروه همچنین تمامی فعالیت‌های ورزشی در مدارس و مجموعه‌های ورزشی رو باز شهر مشهد در شیفت عصر ممنوع است.

او افزود: با توجه به پایداری وضعیت کنونی هوا تا عصر و وقوع بارش و افزایش رطوبت در مسیر‌های کانون‌های گرد و غبار استان طی شب گذشته، که توسط اداره کل هواشناسی استان در این کارگروه اعلام شد خوشبختانه امروز ظهر وضعیت جوی هوا مساعد‌تر اعلام و لذا این تصمیم گرفته شد.

دبیر کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی ادامه داد: در این شرایط باید از از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر جلوگیری شود و آنان باید فعالیت‌های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

اله پور بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اطلاع رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیر مجموعه‌های مدیریتی خود هستند و بر اجرای صحیح موضوع نظارت هند داشت و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها نیز باید در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام کنند.

او تصریح کرد: اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به تمامی دستگاه‌ها و نهادهاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.