فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: با تلاش ماموران کلانتری بخش ایلخچی و آگاهی شهرستان اسکو قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

آقای محمدی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره چاقوکشی در بخش ایلخچی شهرستان اسکو ماموران گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که یک جوان حدودا ۳۰ ساله به وسیله ضربات چاقو از پهلو و دور گردن به علت جراحت زیاد به قتل رسیده است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسکو و کلانتری ایلخچی با بررسی دقیق و بازسازی صحنه جرم قاتل را که پدرش بود و از محل متواری شده بود شناسایی و در کمتر از یک ساعت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: متهم در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

آقای محمدی با تاکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.