مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: ۱۸ هزار و ۳۷۹ متقاضی در استان جهت دریافت تسهیلات نهضت ملی به بانک مسکن معرفی شده بودند که از این تعداد، ۱۶ هزار و ۱۰۱ قرارداد معادل ۸۹ درصد منعقد شد.

یونس احمدی مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان در نشست هم اندیشی با پیمانکاران طرح نهضت ملی مسکن در استان، گفت: استان زنجان همچنان در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در بین استان ها پیشرو است.

احمدی گفت: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده در رابطه با تامین مالی برای پرداخت تسهیلات متمم پروژه های واجد شرایط با کمبود منابع مالی مواجه نیستیم.

وی تصریح کرد: بانک مسکن در راستای سیاست های دولت با تمام ظرفیت و توان خود جهت اجرای هرچه بهتر پروژه های نهضت ملی مسکن، پای کار است و امیدواریم شاهد تعامل دوجانبه بین بانک و فعالان بخش مسکن و ساختمان در این زمینه باشیم.

احمدی گفت: بانک مسکن به عنوان پیشتازترین بانک در اجرای سیاست های دولت در حوزه مسکن در کشور است و نقش پررنگ و موثری را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ایفا می کند.

سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۱ هزار واحد مسکونی که طبق برنامه ۲۷ هزار واحد مسکونی در بخش حمایتی، ۱۲ هزار واحد در بخش خود مالکی، ۲ هزار واحد در بخش بافت فرسوده و ۲۰ هزار واحد نیز در بخش مسکن روستایی احداث می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.