مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: حامیان مالی در ورزش نقش مهمی در ارتقا و توسعه ورزش دارند.

محمدعلی پهناور در دیدار با یوسف صبری قهرمان ووشوی بازی‌های آسیایی در اردبیل، اظهار کرد: کسب افتخارات و موفقیت‌های ورزشکاران در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی حاصل تلاش، پشتکار و اراده قوی آن‌ها است.

او تصریح کرد: قهرمان ورزشی به دلیل تلاش، استعداد و تمرینات سختی که انجام داده‌اند و آن‌ها معمولاً نمونه‌ای از انضباط، اراده و تعهد به هدف‌های خود هستند و برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تلاش می‌کنند که یوسف صبری نمونه بارز این قهرمانان به حساب می‌آید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: قهرمانان ورزشی معمولاً الگو‌های انگیزشی برای دیگران هستند و به عنوان نمایندگان ورزش و تلاش برای موفقیت شناخته می‌شوند.

پهناور با اشاره به اینکه حامیان مالی در ورزش نقش مهمی در ارتقا و توسعه ورزش دارند، گفت: بدون حامی مالی در ورزش بسیاری از ورزشکاران و تیم‌ها نمی‌توانند به سطح بالاتری از عملکرد و موفقیت دست یابند.

او استعدادیابی در رشته‌های ورزشی را یکی از مهمترین برنامه‌ها در امر ورزش خواند و افزود: این فرآیند می‌تواند به توسعه و پرورش استعداد‌های ورزشی، افزایش کیفیت و توانمندی تیم‌ها و ورزشکاران کمک کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کسب افتخارات و موفقیت‌های ورزشکاران در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی حاصل دعای خیر مردم در کنار قهرمانان ورزشی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار