روز کودک متفاوت در نوار غزه + فیلم

صهیونیست‌ها در روز جهانی کودک یک مدرسه را بمباران کردند که منجر به جان باختن تعدادی از آن‌ها شد.

دوشنبه بیست و نهم آبان روز جهانی کودک بود؛ روزی که بخاطر گرامیداشت آن در سراسر دنیا لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان فراهم می‌کنند. اما این روز برای کودکان غزه به شکل دیگری رقم خورد و صهیونیست‌ها به یک مدرسه در نوار غزه حمله کردند که منجر به جان باختن چند کودک شد.
آمار شهدای حملات صهیونیست‌ها به غزه به بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده که از این میان ۵ هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها کودک هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
مساحت امریکا (9.8 میلیون کیلومترمربع) یا کانادا (9.9 میلیون کیلومترمربع) یا استرالیا (7.6 میلیون کیلومترمربع) هر یک به تنهایی حدودا صدها برابر مساحت فلسطین (اراضی اشغالی و غیراشغالی فلسطین) (30 هزار کیلومترمربع) می باشد. یعنی حدودا 0.2 درصد. آیا حامیان اسرائیل نمی توانند یک محدوده به وسعت 150 در 150 کیلومتر (تقریبا معادل مساحت استان زنجان) را برای اسکان صهیونیستها اختصاص بدهند و نزاع و ظلم 80 ساله را برچینند؟ می توانند اما دردشان چیز دیگری است. این سند حقانیت ملت فلسطین است. اگر سرزمینی را ترک کنید و بعد از صدها سال برای تملک مجدد به آن رجوع کنید و ادعای حقانیت کنید، دیگران هم می توانند و قلمرو تمام کشورها و قومیت ها و ادیان و ... به هم می ریزید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
اشتباهی منفی دادم، نظرم مثبت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
الهی نابود باد آمریکا و اسرائیل صهیونیست کودک کش و مظلوم کش ونفرین ولعنت خدا بی نهایت بر اسرائیل و آمریکا و حامیانشان و سازمان ملل و حقوق بشر