بنابر اعلام حزب الله لبنان عملیات مرزی این جنبش از ۸ اکتبر تاکنون منجر به زخمی شدن ۱۵۲۳ اسرائیلی شده است.

جنبش حزب الله لبنان امروز دوشنبه اعلام کرد که عملیات نظامی آن در مرز‌های جنوبی لبنان از هشتم اکتبر تاکنون منجر به زخمی شدن ۱۵۲۳ اسرائیلی شده است.

به گزارش آناتولی، در بیانیه حزب الله که توسط خبرگزاری لبنان منتشر شد، آمده است: «تعداد تلفات دشمن در مجاورت مرز‌های اراضی اشغالی با لبنان به ۱۵۲۳ زخمی رسیده است».

رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت گرینویچ که این بیانیه صادر شد، در مورد آن اظهار نظر نکرده است.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: «با سلاح‌های مناسب، یک نیروی پیاده نظام رژیم صهیونیستی را در تپه کارانتینا در نزدیکی منطقه مرزی حداب یارون هدف قرار دادیم.»

اوایل امروز دوشنبه، حزب‌الله اعلام کرد که بامداد امروز دو بار پادگان برانیت، مرکز فرماندهی لشکر ۹۱ اسرائیل را با دو موشک کالیبر سنگین بُرکان هدف قرار داده که مستقیما به هدف اصابت کرده است.

از سوی دیگر، خبرگزاری لبنان گزارش داد که حومه شهرک‌های یارین، الضهره و طیرحرفا ظهر روز دوشنبه هدف گلوله باران اسرائیل قرار گرفت.

وب سایت اسرائیلی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که در نتیجه حملات موشکی حزب الله به پایگاه نظامی برانیت خسارات زیادی به این پایگاه وارد شده است.

این پایگاه خبری با بیان اینکه پرتاب موشک به پایگاه برانیت در الجلیل غربی خسارات زیادی بر جای گذاشته است، خاطرنشان کرد: پرتاب‌های متعددی از لبنان به سمت شهرک‌های عرب العرامشه، برنیت و منطقه برعام در مرز شمالی رصد شد.

مرز‌های جنوبی لبنان از هشتم اکتبر هر روز شاهد تبادل آتش میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار