همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری، بیش از ۱۱۲ هزار تماس تلفنی مردم با مرکز سامد و نامه‌های دریافتی در میز ارتباطات مردمی به ثبت رسیده است.

فرشاد طهماسبی مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از این تعداد درخواست حدود ۷۰ مورد تماس با سامانه سامد و ۴۲ هزار نامه و درخواست مردم در قالب دیدار‌های چهره به چهره در استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: براساس پیش‌بینی انجام شده انتظار می‌رود تا روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه کار پردازش نامه‌ها به پایان برسد.

طهماسبی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود شمار تماس‌ها و نامه‌های دریافتی مردم همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان به ۱۲۰ هزار مورد برسد.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد درخواست مردم از دولتمردان سیزدهم در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری نسبت به دور نخست دو برابر افزایش داشته باشد.

طهماسبی یادآور شد: بیشترین درخواست‌های به ثبت رسیده در خصوص کمک‌های مالی، اشتغال و مسکن است.

به گفته وی در زمان حاضر ۶۰۰ نفر نیرو در دو نوبت کاری برای ثبت و بررسی نامه‌ها و درخواست‌های مردم در مرکز ارتباطات مردمی استانداری چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت هستند.

طهماسبی گفت: افزون بر سامانه سامد همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری میز ارتباطات مردمی در ۳۰ نقطه استان برای پاسخگویی به مشکلات مردم راه اندازی شد.

وی ادامه داد: در سفر نخست رییس‌جمهور به این استان ۴۹ هزار نفر با سامانه سامد تماس گرفتند که بیش از ۷۰ درصد از این تماس‌ها منجربه نتیجه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار