بارش باران پاییزی که از شب گذشته در کرمانشاه آغاز شده است طراوت خاصی به شهر داده است.

سامانه بارشی حاکم بر جو منطقه، تا روز سه شنبه، ضمن کاهش محسوس دمای هوا، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد نسبتاً شدید، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان خواهد شد

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : دمای هوا در بامداد چهارشنبه، در نقاط معتدل و سرد، به ۱ تا ۴ درجه سلسیوس زیر صفر کاهش می یابد.

قاسمی اظهار کرد: در روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و احتمالاً پنجشنبه، شرایط برای تشکیل مه، بخصوص در اوایل روز و در مناطق سردسیر و معتدل فراهم خواهد بود ضمن آنکه در روز پنجشنبه گذر موجی کوتاه، ممکن است بارش‌های خفیف و پراکنده ای، عمدتاً در نواحی جنوبی استان به همراه داشته باشد که با عبور موج مذکور در روز جمعه شرایط نسبتاً پایداری در جو استان استقرار می‌یابد.

قاسمی افزود: دمای هوا که در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، در غالب نقاط استان، به آرامی افزایش می‌یابد، در روز جمعه به طور مختصر کاهش خواهد یافت.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته با ورود این سامانه به استان، گیلان غرب با ۴۳، جوانرود با ۴۲، کرند غرب با ۳۹ و روانسر با ۳۶ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را به ترتیب به خود اختصاص دادند.

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.