سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از آماده باش کامل این سازمان برای مقابله با بارش‌های پیش رو خبر داد.

مهدی امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی در شهر قزوین از امروز احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از این رو تمامی عوامل ستادی و اجرایی خدمات مدیریت پسماند برای رفع هر گونه آب گرفتگی در همه نقاط شهر درآماده باش کامل هستند تا در کمترین زمان ممکن به ارائه خدمات بپردازند.

امینی افزود: علاوه بر این تمامی ماشین آلات سازمان اعم از لودر، کامیون و دستگاه‌های خود مکش برای مقابله با آب گرفتگی‌های احتمالی معابر به حالت اماده باش درآمدند.

وی اظهار کرد: آماده سازی و چیدمان کیسه‌های شن در نقاط بحران خیز سطح شهر از جمله اقداماتی است که این سازمان به منظور مقابله و پیشگیری از وقوع آبگرفتگی و سیلاب‌های احتمالی انجام داده است.

این مسئول تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند با برگزاری جلسات هماهنگی و با اتخاذ تدابیر لازم در هنگام بارش‌های احتمالی، آمادگی لازم جهت رفع آبگرفتگی‌ها و تسهیل در عبور و مرور شهروندان را دارد.

وی افزود: با توجه به وضعیت جوی و هشدار سطح نارنجی صادر شده از سوی سازمان هواشناسی لازم است؛ شهروندان از حضور در مسیر رودخانه‌ها اجتناب کنند و در صورت بروز هرگونه آبگرفتگی میتوانند با سامانه ارتباط شهروندی ۱۳۷ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.