رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها که از سوی حوزه های قضایی مختلف توقیف شده است سامان‌دهی فوری و تعیین تکلیف می‌شود.

حجت الاسلام علی فرجی برحق روز دوشنبه در بازدید سرزده از انبار و پارکینگ خودروهای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر زنجان گفت: بنا به دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه وضعیت تمامی پارکینگ‌های محل نگهداری وسایل نقلیه توقیفی باید بررسی شود، همچنین در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت المال این موضوع به طور مستمر رصد و در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ضمن بازدید میدانی از این پارکینگ خودرو، عملکرد دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را در نظم دهی پارکینگ و سامان‌دهی خودروها با انجام مزایده قابل قبول ذکر کرد.

حجت الاسلام فرجی برحق اضافه کرد: همانند گذشته در تعیین تکلیف خودروها و فروش مزایده ای آنها تسریع شود همچنین باید تدبیری اندیشیده شود تا خودروهایی که در فضای باز بدون پوشش قرار دارند، در معرض تضییع قرار نگیرند.

رییس کل دادگستری استان زنجان همچنین بر تسریع در تعیین تکلیف خوردروهای رسوبی در پارکینگ ها تاکید کرد و دستور داد، فهرستی از تمام پارکینگ ها و خودروهایی که در آنجا وجود دارد استخراج و جهت ساماندهی گزارش دهی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.