مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افزایش ۱۶ دوربین نظارت تصویری به سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای استان خبرداد.

  روابط عمومی اداره کل راهداری ‌وحمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان ایوب کرد بااشاره به وجود ۱۸ سامانه نظارت تصویری  فعال در محورهای استان گفت: با توجه به نیاز به دوربین های جدید  درمحورهای مواصلاتی با شرایط خاص ، تعداد ۱۶ دوربین نظارتی به سامانه های هوشمند موجود استان اضافه می گردد و تعداد سامانه های نظارت تصویری استان به ۳۴سامانه افزایش می یابد. 

وی گفت:این دوربین ها در نقاط حادثه‌خیز، محورهای پرترافیک و محورهای دارای شرایط آب و هوایی خاص مانند طوفان، بارش و یخ زدگی نصب خواهد شد. 

ضمن تاکید بر اهمیت پایش تصویری محورهای استان خصوصا در ایام پرترافیک   و تغییر شرایط جوی افزود: این سامانه ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده ای، سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را نیز رصد می کنند. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  تصریح کرد: در صورت مساعد بودن شرایط نصب و بهره برداری این سامانه ها تا پایان  امسال  قابل استفاده خواهد بود. 

کرد در پایان یادآورشد:تصویر این دوربین ها بر روی اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ برای همه هموطنان قابل رویت است و هموطنان میتوانند جهت مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت های سامانه ۱۴۱ استفاده نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار