رئیس ستاد انتخابات استان از تایید صلاحیت ۴۵۴ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات‌های اجرایی حوزه‌های انتخابیه گلستان خبر داد.

علی مهاجر در هشتمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان گلستان گفت: از مجموع ۵۸۱ داوطلب گلستانی در مرحله هیات‌های اجرایی ۸۳ نفر رد صلاحیت و ۱۸ نفر عدم احراز صلاحیت شدند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان در این نشست گفت: ۲۶ نفر از افرادی که در هیات‌های اجرایی رد صلاحیت شده اند، هیچ گونه اعتراضی به هیات‌های نظارت ارائه ندادند و بر این اساس این افراد از گرونه رقابت‌ها کنار رفتند.

حمید رضا بهمنی نژاد افزود: آزمون کتبی متقاضیان حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری فردا در قم برگزار می‌شود و داوطلبان پس از قبولی در این آزمون در آزمون شفاهی شرکت خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان هم در این نشست گفت: داوطلبان گلستانی تاکنون قانون مندترین داوطلبان بودند و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

حیدر آسیابی افزود: در مرکز استان گلستان تاکنون ۸ جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و در شهرستان‌های استان ۴۶ جلسه درباره پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.