دعوت از اهالی رسانه برای شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، از اهالی رسانه استان برای شرکت در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر دعوت کرد.

محمدهادی صحرایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه علاقمندان تا ۱۵ آذر فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند، گفت : بعید است این مدت تمدید شود، چون در تلاشیم تا زودتر مراسم اختتامیه جشنواره را در استان برگزار کنیم.

صحرایی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده، ابراز امیدواری کرد در ادامه شاهد استقبال بیشتر اهالی رسانه برای شرکت در این جشنواره باشیم.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، سال گذشته بیش از ۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شده بود.

صحرایی محور‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را شامل شعار سال (مهار تورم، رشد تولید)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، بازی‌دراز نماد مظلومیت و اقتدار، روز کرمانشاه، حاج قاسم سلیمانی و تولید قدرت ملی و فراملی برای کشور و انقلاب اسلامی، قیام گوهرشاد و فرهنگ ملی ایرانیان، حیا و حجاب انتخاب آگاهانه و اخلاق رسانه‌ای اعلام کرد.

صحرایی یادآور شد: هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های مختلف گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، خبر، سرمقاله و تیتر، اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار خواهد شد.

وی افزود: متقاضیان برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی aboozar ۱۴۰۲ در پیام‌رسان ایتا و یا سازمان بسیج رسانه مراجعه کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.