مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از کمک ۶۵۰ میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در استان خبر داد.

آقای سعادتی در مراسم تجلیل از آقای چاروقچی خیرمدرسه ساز استان آذربایجان شرقی در روستای متنق گفت:امسال خیران مدرسه ساز در استان ۶۵۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه کمک کرده اند.

وی از اجرای طرح پیوند مدرسه با مسجد درتمامی مدارس استان طی امسال خبر داد و افزود:تلاش می‌شود در کنار تحصیل دانش آموزان از ظرفیت‌های مساجد در بحث تربیت اسلامی استفاده شود.

آقای فرهودی مدیرکل نوسازی استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم از کمک ۴۰۰ میلیارد تومانی نوسازی مدارس استان برای تجهیز مدارس شهرستان بستان آباد خبر داد و گفت:در شهرستان بستان آباد تا پایان امسال ۲۳ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی اعتبارات نوسازی استان از محل سفر ریاست جمهوری در طول سه سال را دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:با اختصاص این اعتبار شاهد افزایش سرانه فضا‌های آموزشی استان خواهیم بود.

آقای توری فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این مراسم از سن بالای ساختمان‌های مدارس شهرستان بستان آباد خبر داد و گفت:۴۵ درصد مدارس شهرستان نیازمند نوسازی و بهینه سازی هستند.

وی ضمن قدردانی از خیران در ساخت و تجهیز مدارس شهرستان بستان آباد گفت:امیدواریم با کمک خیران و اداره نوسازی مدارس استان شاهد نوسازی تمامی مدارس این شهرستان باشیم.

در این مراسم از آقای چاروقچی خیر مدرسه ساز استان توسط مسئولان استانی و شهرستان بستان آباد تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.