رئیس مجلس:

برای مدارس در برنامه هفتم به جز اعتبار مالیاتی هیچ کار دیگری نتوانستیم انجام دهیم

قالیباف گفت: در برنامه هفتم برای مدارس به جز اعتبار مالیاتی هیچ کار دیگری نتوانستیم انجام دهیم و باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز گفت: در برنامه‌های پنجم و ششم در هر برنامه، حدود سه میلیارد دلار ارز از صندوق ذخیره ارزی به سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور کمک شد، اما در برنامه هفتم یک ریال نیز برای سازمان نوسازی و تجهیز مدارس اختصاص پیدا نکرده است.

وی بیان کرد: این در حالی است که ما در همه شهر‌ها مدارس نیمه‌ساخته داریم و بدین ترتیب، هم بیت‌المال از بین می‌رود و هم آموزش و پرورش در تامین مدارس دچار بحران خواهد شد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر کوچکی‌نژاد بیان کرد: بحث نوسازی مدارس واقعا موضوع مهمی است اکنون بخش قابل توجهی از مدارس، چه در بخش دولتی و چه در حوزه خیرین در نیمه راه قرار دارد و نیمه‌ساخته هستند. تاکنون در برنامه هفتم برای مدارس به جز اعتبار مالیاتی هیچ کار دیگری نتوانستیم انجام دهیم این نکته مهمی است که باید کمیسیون تلفیق و صحن مجلس شورای اسلامی برای آن چاره‌اندیشی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار