معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: سهمیه اعزام به اردو‌های راهیان نور استان امسال برای ۱۶ هزار نفر است.

سرهنگ کامران کرمی افزود: امسال قرار است ۲ هزار دانش آموز را در بازه زمانی ۲۸ آبان تا ۱۵ آذر به اردو‌های راهیان نور و مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزارم کنیم.

او گفت: ۱۴ هزار نفر دیگر هم از افراد بسیج پایگاه‌های مقاومت محلات، دانشجویان، اساتید و کارمندان دستگاه‌های اجرایی هستند که به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در هر اتوبوس یک راوی، یک نماینده بسیج و دو فرهنگی حضور دارند و دانش آموزان و گروه‌های مختلف از منطقه عملیاتی والفجر ۸، معراج شهدا، سد کرخه و اردو‌های راهیان پیشرفت بازدید می‌کنند.

سرهنگ کرمی گفت: دشمن اکنون دنبال جنگ ترکیبی است و قشر جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است و بستر مورد نظر خود را فضای مجازی قرار داده اند.

او گفت: اهرم‌های دشمنان دروغ پردازی، شایعه پردازی و بی اعتمادی بوده و جای جلاد و شهید را عوض کرده است.

کرمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم از این جنگ به نام جنگ نرم دشمن یاد کرده است، گفت: یکی از برنامه‌ها برای مقابله با این جنگ اعزام مناطق عملیاتی جنوب و غرب بوده و راهیان نور بهترین بستر برای فرهنگ سازی ایثار و شهادت و جهادطلبی است.

او گفت: یکی از اهداف ما از اردو‌های راهیان نور، آشنایی با روحیه رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است و در کنار آن اردوی راهیان پیشرفت است تا مقابل نقشه دشمن که دنبال یأس و ناامیدی مردم است، را بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار