بخشدار مرکزی تفتان سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک ۵۲ دهیاری در مناطق روستایی بخش مرکزی این شهرستان فعالیت داشته و با حمایت‌های دولت به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

نادر ابراهیمی بخشدار مرکزی تفتان  گفت: دهیاران شهرستان تفتان در حوزه اجرای طرح‌های هادی روستایی باید جدی‌تر عمل کنند، زیرا هدف گذاری مهم دولت در عمران و آبادانی مناطق روستایی و کاهش مهاجرت روستائیان به شهر است.

وی اظهار کرد: ثبت به موقع وقایع حیاتی و حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی ملی، پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و غیرفنی و مشارکت با بهداشت در حوزه تامین سلامت مردم، همراهی با دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی سبب گره گشایی از مشکلات و ارتقای شاخص‌های خدمات رسانی به مردم می‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: در دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به توسعه، عمران و آبادانی مناطق روستایی وجود دارد، بنابراین از دهیاران انتظار می‌رود پیگیر امورات باشند و ارتباط خود را با بخشداری و دستگاه‌های اجرایی قوی‌تر کنند.

بخشدار مرکزی تفتان گفت: پیگیری مشکلات مردم در مباحث آب و برق رسانی، ساخت مسکن، آموزش و پرورش، بهداشت، ورزش، اجرای پروژه‌های گردشگری و سیاحتی و مباحث دیگر باید مورد توجه دهیاران قرار گیرد.

ابراهیمی افزود: در شهرستان تفتان که ظرفیت مهم قله آتشفشانی نیمه فعال تفتان وجود دارد، باید به نحو شایسته‌ای از ظرفیت‌های گردشگری و از معادن غنی آن در جهت ایجاد شغل و کسب درآمد برای مردم بهره گرفته شود.

وی اظهار کرد: نظافت و پاکیزگی مناطق روستایی و نقاط هدف گردشگری یکی از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر بوده که انتظار می‌رود، دهیاران به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار