بازداشت ۵۴۵ متهم و محکوم متواری در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای ۱۱ مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری طی ۶ ماهه گذشته در گیلان خبر دادوگفت: در این خصوص ۵۴۵ نفر دستگیر شدند و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار حسین حسن‌پور به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی و اجرای طرح‌های مختلف پلیس برای ارتقاء نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان و متخلفان ناامن کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه طی۶ ماه گذشته ۱۱ مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری در استان گیلان اجرا شده است، افزود: در این راستا ۵۴۵ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویداد‌های اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد، بیان داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

برچسب ها: پلیس ، متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.