فرماندار ویژه شهرستان کازرون گفت: تمرکز مدیران باید بر جذب اعتبارات ملی برای تسریع در اجرای طرح‌های زیرساختی در فصل کاری باشد.

محمد علی بخرد فرماندار ویژه شهرستان کازرون در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان، اظهار کرد: مدیران ادارات باید در جذب اعتبارات ملی تلاش بیشتری داشته باشند.

او با تاکید بر اینکه کمیته برنامه‌ریزی تعیین کننده خط مشی و نقشه راه شهرستان در مسیر سند توسعه است، افزود: همه مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید در جهت تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.

بخرد با بیان اینکه هر اندازه مدیران در جذب اعتبارات فعال‌تر و توانمندتر باشند، بودجه بیشتری می‌توانند جذب کنند، گفت: اولویت مدیران در جذب و هزینه‌کرد اعتبارات با طرح‌های نیمه‌تمام است.

فرماندار کازرون، اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را براساس حل مشکلات مردم در حوزه‌های موجود انجام دهند.

مقام عالی دولت در شهرستان کازرون تصریح کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات استانی در مقایسه با اعتبارات ملی، تمرکز مدیران باید بر جذب اعتبارات ملی برای تسریع در اجرای طرح‌های زیرساختی در فصل کاری باشد.

بخرد با اشاره به اینکه در آستانه فصل ارائه لایحه بودجه به مجلس قرار داریم، اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از طریق تعامل کامل با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوط، رایزنی‌های لازم را برای جذب بودجه انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.