قطعنامه پایانی اجتماع همبستگی گیلانی‌ها با مردم غزه

شرکت کنندگان در اجتماع همبستگی با مردم مظلوم غزه در رشت، با صدور قطعنامه‌ای، جنایات ددمنشانه رژیم غاصب اسراییل در غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در اجتماع همبستگی با مردم مظلوم غزه در رشت، با صدور قطعنامه‌ای ، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسراییل در غزه و کُشتارِ بی رحمانه زنان و کودکان، بر لزوم جلوگیری از کُشتار مردم غزه، تاکید کردند و بازگشایی گذرگاه‌های منتهی به غزه را از سوی دو کشور مصر و اردن خواستار شدند.
در بخشی از این قطعنامه آمده است: غزه امروز صحنه امتحان ملت‌ها و دولت‌ها و همچنین آزمون میزان پایبندی بشر قرن بیست و یکم به اصول انسانی و قواعد اخلاقی و اثبات ناکارآمدی مکاتب دروغین و جعلی غربی است که جنایات مشهود در آن، چهره شیطانی غرب وحشی را عیان ساخت و از سوی دیگر پایمردی نسل جدیدی از ملت قهرمان فلسطین و مقاومت پایدار آنان در برابر زورگویان عالم را به تصویر کشید.
در بخش دیگری از این قطعنامه که در ۷ بند تهیه و تدوین شده است، بر لزوم بازگشایی هرچه سریعتر گذرگاه‌های منتهی به غزه از سوی دو کشور مصر و اُردن تاکید شده و آمده: بازگشایی بدون قید و شرط این گذرگاه‌ها باید زمینه‌ی امداد رسانی به مجروحان، ارسال کمک‌های مردمی و بشر دوستانه از جمله غذا و دارو را برای مردم غزه مهیا سازد.
همچنین در بند دیگری از این قطعنامه، خروج نیرو‌های نظامی و ماشین کشتار رژیم جعلی اسراییل از باریکه غزه و احترام به تمامیت ارضی فلسطینیان مورد تاکید قرار گرفته و آمده است: از حُکام عرب و دولت‌های اسلامی می‌خواهیم به جای اقدامات نمایشی و صرف محکومیت زبانی جنایات اسراییل غاصب، هرگونه مراوده‌ی اقتصادی با رژیم اشغالگر قدس را متوقف کرده و تمامی اجناس و کالا‌های ساخت رژیم صهیونیستی نیز در اقصی نقاط عالم تحریم شود.

 

 

 

برچسب ها: اجتماع ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.