رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از مردم به ویژه کودکان و زنان خواست با شرکت در تجمع حمایت از کودکان غزه قوت قلبی برای مردم غزه باشند.

حجت الاسلام مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: حضور زنان در عرصه حمایت از فلسطینیان، ایجاد روحیه‌ای برای زنان در فلسطین است و دفاع از حق و مبارزه با باطل زن و مرد نمی‌شناسد.

او افزود: تأثیری که حضور کودکان و زنان در راهپیمایی و تجمع‌ها در روحیه به کودکان و زنان در غزه دارد بسیار زیاد است و هر کس که وجدان بیداری داشته باشد به شکل‌هایی که برایش مقدور است از روحیه دادن و کمک به این مظلومین دریغ نمی‌کند.

حجت الاسلام مشرفی بیان کرد: هر کس می‌تواند از راه‌های مختلفی مثل دعا کردن، شرکت در راهپیمایی‌ها و تجمع ها، کمک نقدی و یا فعالیت در فضا‌های مجازی و رسانه‌ای فریاد حق طلبی خود را اعلام کند.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: از تمام مردم در استان به ویژه کودکان و زنان دعوت می‌کنیم تا با شرکت در این تجمع که ساعت ۱۵ امروز در بیرجند و در ساعات مختلف در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، انزجار خود از رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطینیان را اعلام کنند.

او عنوان کرد: در این جبهه بی‌طرفی وجود ندارد و هر کشور یا مردمانی که سکوت کنند، جزئی از گروه باطل حساب می‌شوند.

حجت الاسلام مشرفی اظهار کرد: امروزه شاهدیم که جوانان کشور‌های غربی نیز از جنایات رژیم صهیونیستی آگاه شده و مخالفت خود را نسبت به جنایات این رژیم اعلام می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار