فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

امروز ملت فلسطین با الگوگیری از ملت ایران برای آزادی تلاش می کنند

سردار گشتاسبی گفت: در جای جای جهان هر حرکتی علیه امریکا و اسرائیل را از جمهوری اسلامی می‌دانند و امروز ملت فلسطین با تاسی از نهضت امام و الگوگیری از ملت ایران برای استقلال و آزادی خود تلاش می‌کنند.

 فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در سخنرانی راهپیمایی ضدصهیونیستی و حمایت از مردم غزه سنندج با اشاره به حضور گسترده مردم کردستان در این راهپیمایی و حماسه آفرینی آنان، اظهار کرد: مردم کردستان و ملت ایران در طول ۴۵ سال عمر بابرکت انقلاب همواره همراه بوده‌اند و این نظام با پرچمداری رهبری و پشتیبانی ملت تداوم می‌یابد.

سردار امان الله گشتاسبی با بیان اینکه انقلاب با توکل مردم از تمامی اقوام و ادیان به خدای متعال، توجه مردم به رهبری امام و فرامین ایشان محقق شد، افزود: به امید خدا این مسیر همچنان ادامه می‌یابد.

وی تاکید کرد: در جای جای جهان هر حرکتی علیه امریکا و اسرائیل را از جمهوری اسلامی می‌دانند و امروز ملت فلسطین با تاسی از نهضت امام و الگوگیری از ملت ایران و با سه اصل انسجام، وحدت و توکل به خدا همانند ملت ما برای استقلال و آزادی خود تلاش می‌کنند.


بیشتر بخوانید


 فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: همه خیرخواهان می‌دانند مردم فلسطین و غزه برای استحقاق حق خود همانند ایران که بیش از ۲۰۰ هزار شهید و ۵۰ جانباز را تقدیم کردند، در حال مبارزه و جهاد هستند.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه ملت فلسطین در طول مبارزات خود بیش از ۱۲۰ هزار شهید تقدیم کرده‌، یادآور شد: امروز امریکا و اسرائیل به عنوان جنایتکارترین کشور‌ها شناخته شده هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: جرم مردم فلسطین غیر از این نیست که از خاک و دین و ارزش‌های خود دفاع می‌کنند.

وی عنوان کرد: به امریکا و اسرائیل و کشور‌های همراه آنان اعلام می‌کنیم هر جا رد پایی از امریکا و اسرائیل باشد ما پای آن‌ها را قطع خواهیم کرد و باید بدانند که ماندگاری از آن اسلام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.