رقابت‌های بسکتبال ان بی ای بامداد امروز با برگزاری چندین دیدار ادامه یافت.

در ادامه رقابت‌های بسکتبال ان بی‌ای، بامداد امروز دنور ناگتس صدرنشین کنفرانس غرب ۱۱۵_۱۱۰ نتیجه را به نیو اورلینز پلیکانز واگذار کرد و متحمل دومین شکست فصل خود شد. در این بازی تلاش‌های نیکولا یوکیچ و کریستین براون که به ترتیب ۲۶ و بیست و پنج امتیاز برای دنور کسب کردند بی نتیجه ماند.

بوستون سلتیکس صدر نشین کنفرانس شرق هم ۱۰۸_۱۰۵ تورنتو رپترز را از پیش رو برداشت و مقتدرانه دهمین برد فصل خود را جشن گرفت در این دیدار جیلن براون و جیسون تاتوم دو فوروارد سرشناس سلتیکس بیشترین نقش را در پیروزی تیم خود داشتند.

فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۲۶_۱۱۶ و با اختلاف ده امتیاز آتلانتا هاکس را شکست داد. جوئل امبید ستاره فیلادلفیا سی و هفت دقیقه برای تیم خود به میدان رفت و ۳۲ امتیاز، هفت ریباند و هشت پاس منجر به امتیاز برای تیم خود کسب کرد توبیاس هریس هم با کسب ۲۹ امتیاز نقش بسزایی در برد سونی سیکسرز داشت.

میلواکی باکس تیم رده سومی کنفرانس شرق ۱۳۰ بر ۹۹ قاطعانه شارلوت هورنتس را از پیش رو برداشت. در این دیدار لاملو بال گارد شارلوت با کسب ۳۷ امتیاز ستاره میدان بود، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

در سایر دیدار‌های امروز نیویورک، ساکرامنتو، کلیولند، اورلاندو، لیکرز، فنییکس و کلیپرز موفق به برد در برابر حریفانشان شدند این رقابت‌ها فردا با برگزاری هفت دیدار ادامه خواهد یافت.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها بوستون، فیلادلفیا و میلواکی از کنفرانس شرق و دنور، دالاس و مینه سوتا از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار