سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس گفت حمله نظامیان صهیونیست به بیمارستان شفا در غزه مایه ننگ نظام بین الملل است.

به گزارش الجزیره، ابو عبیده، سخنگوی القسام گفت: مجاهدان ما به مقابله با نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی در محور‌های مختلف نبرد در غزه ادامه می‌دهند. طی ۴ روز گذشته ۶۲ خودروی زرهی دشمن از جمله تانک، نفربر و بولدوزر را نابود و منهدم کردیم.

وی اضافه کرد: مبارزان ما روز گذشته موفق شدند ساختمانی را که نیرو‌های کماندوی اسرائیلی در بیت حانون داخل آن مخفی شده بودند، منفجر کنند. مجاهدان ما ۹ نظامی اسرائیلی را به قتل رسانده و دو نفربر اسرائیلی را منهدم و ساختمانی را که نیرو‌های اسرائیلی در آن پناه گرفته بودند، ویران کردند.

ابوعبیده افزود: مجاهدان ما در میدان نبرد خیابان به خیابان به دنبال نیرو‌ها و خودرو‌های زرهی دشمن هستند. دشمن اشغالگر را در بسیاری از محور‌ها وادار به عقب‌نشینی کردیم.خود را برای نبردی طولانی آماده کردیم و هر لحظه که بیشتر می‌گذرد، تلفات دشمن در غزه بیشتر خواهد شد.

وی گفت: دشمن صهیونیستی به جنایات خود و قتل و کشتار نوزادان نارس و غیرنظامیان ادامه می‌دهد. آنچه بنیامین نتانیاهو در بیمارستان شفا به دنبال آن است، تمسخرآمیز است. دشمن صهیونیستی در بیمارستان شفا دنبال سراب است. به اسرائیلی‌ها اعلام می‌کنیم که دیر یا زود اخبار نظامیانی که در میدان جنگ در غزه کشته شدند، به شما خواهد رسید.

سخنگوی القسام  همچنین خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیستی گفت:  به خانواده‌های کشته‌های اسرائیلی اعلام می‌کنیم که شمار کشته‌های شما بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. حکومت شما تصمیم گرفته است که سرنوشت اسرای شما نابودی، مرگ یا فراموشی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
مایه ننگ بشریت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
یاد آور نعمت خداوند متعال را هنگامی که لشگر بسیار زیاد از دشمنان از هر طرف بر شما مومنان حمله ور شدند جانهایتان به گلو رسید گمانهای بد به وعده نصرت الهی بردید در آن زمان خداوند متعال شما مومنان را با باددهای تند و لشگر بسیار زیاد از فرشتگان الهی نصرت و یاری فرمود و شما مومنان را بر کافران و مشرکان پیروز گردانید
هرچند جنگ اسراییل و آمریکا بطور علنی آغاز شده است ولی به همه ی کشورهایی که در کشورشان پایگاه های نظامی آمریکا و اسراییل هست هشدار می دهیم در صورت عدم برچیدن پایگاه های نظامی آمریکا و اسراییل کشورتان هدف مشروع موشکهای بسیار سنگین ایرانی و خلبانان غیرتمند ایرانی خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
این جماعت این انگشت اشاره رو نداشتن چیکار میکردن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
این که قیافش لو رفته واسه چی بازم خودشو پوشونده ؟ترسیده؟در ثانی این ننگ برای شما هم هست که از مردم عادی و بیمارستان‌ها به عنوان سپر دفاعی و مخفیگاه سلاح هاتون استفاده میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
چرا جرات نداری خودتو نشون بدی؟
آخرین اخبار