فرمانده انتظامی استان از وقوع قتل جوان ۱۷ ساله بر اثر نزاع و درگیری خیابانی در سطح شهرستان زاهدان خبر داد و گفت: قاتل جوان با اقدام به موقع پلیس در صحنه دستگیر شد.

 سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار داشت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره نزاع و درگیری در سطح یکی از خیابان‌های شهر زاهدان بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۳ شیرآباد به محل واقعه اعزام شدند. 

 وی گفت: پلیس با بررسی‌های اولیه در صحنه مشخص کرد دو جوان ۱۷ و ۱۸ ساله با انگیزه اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان‌های شهر زاهدان با هم درگیر، که در این نزاع جوان ۱۷ ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو از ناحیه قفسه سینه و قلب به قتل رسیده است. 

 سردار "جلیلیان" از اقدام به موقع و موثر تیم عملیاتی ماموران انتظامی در این واقعه خبر داد و گفت: با هوشیاری ماموران بلافاصله قاتل جوان در صحنه شناسایی با شگرد‌های خاص پلیسی دستگیر و یک قبضه سلاح سرد (چاقو) نیز از وی کشف شد. 

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی با انگیزه اختلافات شخصی، خاطرنشان کرد: قاتل پس از تشکیل پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد. 

 

 

برچسب ها: قاتل ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار