امروز در نقاط مختلف دنیا شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس شنیده می‌شود.

 امام جمعه  موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: مردم انقلابی برای محکوم کردن این رژیم غاصب در تمام نقاط کشور در این تجمع شرکت کنند.


آیت الله سید ابوالحسن مهدوی افزود: جنایت‌های امروز رژیم صهیونیستی فراموش ناشدنی است و هرچقدر زمان جنگ بیشتر شود به ضرر رژیم صهیونیستی است.


او  ادامه داد: رژیم کودک کش صهیونیستی مدعی بود بیمارستان غزه محل تجمع نیرو‌های حماس است، اما مشخص شد دروغ می‌گفتند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال پیروزی ملموس است، زیرا می‌داند بعد از این جنگ قطعاً سرنگون خواهد شد، به همین دلیل دست به اقدامات دیوانه‌وار می‌زند.

خطیب موقت  جمعه اصفهان با بیان اینکه فرمانده اصلی جنگ غزه آمریکا است افزود: امروز کل مردم دنیا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می‌دهند، اما نباید روباه صفتان انگلیسی را فراموش کنیم که امروز برای بقای رژیم صهیونیستی خود را پشت آمریکا مخفی کردند، اما در وتوی قطعنامه شاهد بودیم چهره واقعی آن‌ها مشخص شد.


آیت الله مهدوی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با اعضای شورای نگهبان ادامه داد: برای افزایش مشارکت انتخابات لازم است بر رعایت امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات توجه کنیم، در این راستا امروز ضرورت دارد هیئت‌های نظارت و اجرایی نسبت به رد صلاحیت‌ها اقناع فکری انجام دهند و در صورتی که اشتباهی رخ داده است اصلاح کنند.

او با اشاره  به ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان گفت:این روز یکی از مهم‌ترین روز‌های اصفهان است چرا که اهالی نصف جهان در یک روز ۳۷۰ شهید تشییع و به خاک سپردند.
امام جمعه  موقت اصفهان با اشاره به هفته بسیج هم گفت: مراکز علمی و آموزش و پرورش فرهنگ بسیجی را ترویج کنند چرا که باید انسان‌های مومن، ولایی و بسیجی در کشور تربیت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.