مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: دانایی مقدمه توانایی است و سواد و سوادآموزی در جامعه جایگاه رفیع و تاثیرگذاری در ساختن و تربیت کردن افراد بشر دارد.

  حسن بروشکی   در جمع مدرسان میانی کتب سوادآموزی  ضمن حضور در دوره آموزشی تربیت مدرسان میانی کتب سوادآموزی، اظهار داشت: باسواد بودن افراد جامعه سعادت و خیر بشریت را در پی دارد و لازم است توسعه سواد در همه ابعاد آن با جدیت دنبال شود.

وی افزود: دانستن بهتر از ندانستن است و دانایی توانایی را در پی دارد؛ فلذا مادامیکه آحاد جامعه باسواد باشند جامعه‌ای پویا و روبه رشد و تعالی متصوّر خواهد بود.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کار در حوزه سوادآموزی را کاری جهادی و با فضیلت علمی عنوان نمود و بیان داشت: شرایط جغرافیایی حاکم بر سیستان و بلوچستان به ویژه در بعد پراکندگی و دور افتادگی بسیاری از روستاها و مناطق، کار تعلیم و تربیت را سخت و دشوار می‌کند؛ اما اراده و دلسوزی همکاران پرتلاش حوزه سوادآموزی که اجری مضاعف را در پی خواهد داشت؛ تسهیلگر فرایند سوادآموزی خواهد بود.

بروشکی خطاب به شرکت کنندگان در این دوره خاطرنشان کرد: قدر این رسالت مهم را بدانید؛ چراکه کار شما به دیگران زندگی می بخشد و انسان‌ها را برای بهتر زیستن و فهمیدن و درک کردن شرایط پیرامون زندگی و جامعه آماده می نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار