حجت الاسلام مرتضی مطیعی بابیان اینکه تلاش بی وقفه و شبانه روزی آیت الله اختری(ره) بسیار مشهود است، گفت: ۴۰ کتاب و مقاله از آن مرحوم به یادگار مانده است.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در آئین نکوداشت آیت الله شیخ عباسعلی اختری (ره) سرخه ای  ضمن بیان اینکه ۴۰ کتاب و مقاله از آیت الله اختری به یادگار مانده است، گفت: تمامی این آثار در موقع نیاز جدی کشور به چاپ رسیدند.

وی ضمن بیان اینکه بی تردید دوستان درسی، سیاسی و غیره آیت الله اختری (ره) در رشد و کمال ایشان مؤثر بودند، افزود: از سویی شوق، اشتیاق و علاقه وافر و استمرار آیت الله اختری برای رسیدن به کمال نیز مثال‌زدنی و درخور توجه بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بهره‌گیری از اساتید خوب و بزرگ همچون آیت الله میلانی، وحید، فلسفی و غیره از موجبات کمال آیت الله اختری بود، ابراز داشت: تلاش و کوشش بی وقفه و شبانه روزی خود آیت الله اختری (ره) نیز بسیار مشهود است.

مطیعی بابیان اینکه مرحوم آیت الله اختری (ره) در عبادت زبانزد بودند، در ادامه تصریح کرد: دارایی‌های ذاتی، همراه با توفیق الهی، موجب رشد و کمال آیت الله اختری شد.

وی ضمن بیان اینکه آیت الله اختری تنها کسی بودند که در مسجد امام (ره)، اعتکاف رمضانیه داشتند، افزود: ایشان هر سال این اقدام مبارک را به انجام می‌رساندند و این امر یک زمینه برای کمال وی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.