سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از زمین‌گیر کردن اوباش مست و دستگیری وی که به زور و با استفاده از سلاح سرد چاقو وارد منزل شهروند شده بود خبر داد.

 سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: روز بیست و پنجم آبان ماه به دنبال اعلام خبر ۱۱۰ در محله "خزانه " توسط احدی ازشهروندان، سریعا مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

سرهنگ قاسم پور افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند فردی از اوباش محلی با در اختیار داشتن سلاح سرد وارد منزل شهروند شده است، لذا بلافاصله ماموران وارد عمل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در این عملیات پلیسی با قانون بکارگیری سلاح و شلیک تیر هوایی و ترفند‌های پلیسی موفق به دستگیری متهم شده و یک قبضه سلاح سرد کشف و متهم را برای تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: متهم به همراه شاکیان پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
نیروی انتظامی شهرستان ملارد
خواهشمندیم نسبت به ریشه کنی موادمخدر کلاهبرداری اراذل اوباش
اقدام فرمایید
اقدامات خوب از نیروی انتظامی شهرستان ملارد شده ولی باید ریشه کنی بشه به لطف خداوند مهربان و حمت نیروی انتظامی شهرستان ملارد