طرح تعویض خودرو‌های ثبت نامی از دنده‌ای به اتومات اختیاری یا اجباری؟

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات طرح تعویض خودرو از سوی برخی از شرکت‌های خودروساز سخن گفت و خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

طرح تبدیل خودروی دنده‌ای به اتوماتیک از سوی شرکت‌های خودرو ساز به مشتریان هنگام ثبت نام پیشنهاد می‌شود، اما هنگام تحویل خودرو که فرا می‌رسد، آن‌ها با وجود تکمیل وجه و بلوکه شدن حساب با مشکل اجباری بودن طرح تعویض خودروی ثبت نامی مواجه می‌شوند.  بدون شک رانندگی با خودرو‌های اتومات نسبت به خودرو‌های دنده‌ای راحت‌تر است؛ اما این روز‌ها بالا رفتن قیمت آن به موضوعی نگران کننده برای مشتریان تبدیل شده است، بطوریکه آن‌ها با تعویض نکردن خودروی دنده‌ای به اتومات از این طرح حذف می‌شوند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از طرح تعویض خودروهای شرکت ایران خودروخبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام و احترام در اسفند ماه سال گذشته سیستم یکپارچه تخصیص خودرو توسط وزیر وقت صمت راه اندازی شد و تعداد حدود یک میلیون نفر در این سایت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بلوکه کردند. به مدت یک ماه و پس از آن زمان تحویل خودرو‌های ثبت نامی مشخص شد. تا نوبت‌های پاییز ۱۴۰۲ نوبت‌ها نسبت به خودرو‌های ثبت نامی قرارداد بسته شد. اما در زمان ارسال پیامک برای ثبت نام‌های زمستان و بهار ۴۰۳ مشتریان با اتفاق عجیبی رو به رو شدند که ایران خوردو با تغییر نام خودرو‌ها و اضافه کردن کلمه ارتقا یافته از شورای رقابت مجوز افزایش قیمت ۸ محصول جدید را گرفته اند و در حال حاضر به طور مثل برای نوبت زمستان تارا دستی با قیمت ۴۰۰ میلیون پیام آمده است که در صورت تمایل می‌توانید خودرو تارا پلاس با قیمت ۵۸۰ تومان دریافت نمایید. سوال بنده این است که این طرح تعویض اختیاری است یا اجباری؟ و این تناقض قیمت به چه علت است؟ چرا جایگزین خودرو ثبت نام شده اگر محصول جدید نیست چرا افزایش قیمت خورده است؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۰۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
تو رو خدا پیگیری کنید
آخرین اخبار