نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جایگاه حوزه‌های علمیه در مکتب اهل بیت (ع) مشخص است و هدف حوزه، از اهداف کار انبیا است.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نشست مدیران مدارس و حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی گفت: هم در علم و هم در تجربه، در صحنه‌های میدانی ثابت شده است که انسان جز از طریق ایمان قابل مدیریت نیست.

او در خصوص وظیفه و کار حوزه‌های علمیه افزود: آن چیزی که ارزش یک شی را معین می‌کند، هدف غایی آن است و جایگاه حوزه‌های علمیه در مکتب اهل بیت (ع) مشخص شده است و هدف نهایی، اهداف انبیا است و صرفاً به عنوان یک آرزو قابل تحقق نیست.

آیت الله عبادی ادامه داد: سیاست تعابیر انحرافی و اجرای انحرافی هم دارد، اما دزدیدن واژه‌ها هیچ وقت آن واژه را باطل نمی‌کند و همه باطل از سیاست به عنوان کلک و تزویر استفاده می‌کنند، اما جای اصلی آن عوض نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دین بدون سیاست نمی‌تواند باشد، اظهار کرد: این موضوع بسیار واضح است؛ بنابراین مهم‌ترین مسئله در پیاده کردن دین عبارت از ساز و کار مقدمات لازم آن است و سیاست زیرساخت همه آرزو‌هایی است که می‌توان داشت.

برچسب ها: ولی فقیه ، حوزه علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.