معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۳۰ نفر از بازرگانان خراسان شمالی از ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه در نمایشگاه ایران پروژه حضور می‌یابند.

 مهرداد داودزاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اشاره به اعلام آمادگی ۳۰ نفر از تجار خراسان شمالی در نمایشگاه ایران پروژه ترکمنستان گفت: این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه جاری در عشق آباد کشور ترکمنستان برگزار می‌شود.

داود زاده گفت : تاکنون برای شرکت در این رویداد ۹۰ شرکت و واحد تولیدی از هشت استان کشور اعلام آمادگی کردند، در مجموع ۱۵۰ تا ۱۸۰ نفر در این نمایشگاه حضور می‌یابند که ۳۰ نفر از تجار و بازرگانان خراسان شمالی هم حضور دارند.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان اضافه کرد: اتاق بازرگانی خراسان شمالی برای حضور در این رویداد، پاویون به وسعت حدود ۲ هزار مترمربع در اختیار گرفته است که به شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی واگذار می‌شود.

داود زاده گفت: تجار و بازرگانان استان در این رویداد، محصولات تولیدی و خدمات خود در زمینه‌های صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی را به نمایش می‌گذارند.
نمایشگاه ایران پروژه در چهار محور نفت و گاز، راه و ساختمان، آب و برق و صدور خدمات فنی و مهندسی برگزار می‌شود.

میزان مبادلات تجاری خراسان شمالی با ترکمنستان چهار درصد از مجموع مبادلات اقتصادی استان خراسان شمالی را تشکیل می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.