کتاب مسجد جامع یزد، نگین کویر اثر سحر یوسفی زاده همزمان باروز کتاب، کتابخوانی در یزد رونمایی شد.

با حضور معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، کتاب مسجد جامع یزد، نگین کویر اثر سحر یوسفی زاده هنرآموز هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد رونمایی شد. 

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با حضور در هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد درجمع هنرجویان و هنرآموزان این هنرستان، نقش معلمان و مدیران مدارس را در ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.

دشتی گفت: هنرستان هنر‌های زیبای دختران با مدیریت خانم مفیدی و با کادر اجرایی مجرب خوشبختانه یکی از هنرستان‌های فعال و پویای ما در سطح استان است و امروز خوشحالیم که به لطف خدا در روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار، کتاب "مسجد جامع یزد، نگین کویر" اثر سحر یوسفی، از هنرآموزان این هنرستان که نویسنده‌ی خوش ذوق و اهل قلم نیز هستند را رونمایی میکنیم.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل گفت: نقش معلمان در موفقیت دانش آموزان مهم بوده و زمینه سازی برای حضور دانش آموزان در کتابخانه مدرسه آن‌ها را به حضور در کتابخانه‌های عمومی و ترغیب برای مطالعه و خرید کتاب تشویق می‌کند.

دشتی افزود: هر چند امروزه کتاب‌های جدید و فضای مجازی جایگزین کتاب‌های کاغذی شده اند، اما ورق زدن کتاب و استشمام بوی کاغذ حس خاطره انگیزی است که با روح و جان ما عجین شده و حس شیرین مطالعه و کسب دانایی را برای ما زنده می‌کند.

 کتاب مسجد جامع یزد، شامل چهار فصل، تحقیقات مربوط به مسجد جامع اثر نویسندگان یزدی، تاریخچه مسجد جامع، کتیبه خوانی مسجد جامع، زیبایی شناسی در کاشی کاری‌های مسجد جامع است.

درپایان این مراسم که با حضور سیدعباس دهقان، معاون هنری و سینمایی و جمعی از مسوولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کادر اجرایی وهنرآموزان و هنرجویان نیز همراه بود با اهدا لوح و هدیه از نویسنده این کتاب خانم سحر یوسفی تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار