شهردار خاش، گفت: با نظارت‌های معاون عمرانی فرمانداری‌، اعضای شورای شهر و به همت نیروهای شهرداری، نهضت آسفالت معابر در این شهرستان، آغاز شده است.

 

مهدی شهنوازی گفت:  از ابتدای امسال تاکنون حدود ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر خاش آسفالت شده و در برنامه نهضت آسفالت حجم وسیعی از معابر تحت پوشش خدمات عمرانی شهرداری خاش قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: در نقاط مختلف شهر خاش کار مخلوط ریزی، زیرسازی، جدول گذاری و شیب بندی معابر برای اجرای کیفی و ماندگاری پروژه‌ها صورت گرفته و در حال حاضر نهضت آسفالت معابر کلید خورده است.

معاون عمرانی فرمانداری خاش نیز در این زمینه گفت: خدمت رسانی به شهروندان و تأمین رفاه و آسایش مردم از ضروری‌ترین نیازهای آنان به شمار می‌رود، بنابراین تسریع در امور اجرایی پروژه‌های در دست اقدام در اولویت کاری مجموعه شهرداری قرار گیرد.

مهدی عیدوزهی   افزود: تکمیل و بهره برداری هر چه سریع‌تر این طرح‌ها برای ارتقای زیرساخت‌های عمرانی شهرستان خاش در حوزه‌های مختلف باید مورد توجه و در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به آغاز فصل بارندگی و سرما، باید پروژه‌های عمرانی اعم از اصلاح هندسی معابر و آسفالت، جدول گذاری و غیره هر چه سریع‌تر به اتمام برسند.

برچسب ها: آسفالت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار