فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : حوادث غزه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را به چالش کشید و اسراییل را زمین‌گیر کرد.

بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان کرمانشاه، گفت : حوادث غزه یک اتحاد جهانی علیه رژیم صهیونیستی بوجود آورده و یک باور جدید در دنیا ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: در این حوادث، موساد که همواره خود را از نظر اطلاعاتی در دنیا برتر می‌دید، شکست سختی خورد و این شکست به تعبیر مقام معظم رهبری غیرقابل ترمیم خواهد بود.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال حذف دین خدا در دنیا هستند، گفت: امروز دشمنان اسلام می‌دانند که اگر اسرائیل زمین گیر شود، آن‌ها امپراطوری خود را در دنیا از دست خواهند داد، لذا در ماجرای غزه خودشان پای کار آمده و به موضوعاتی مثل جنگ نیابتی فکر هم نمی‌کنند.

ریحانی با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ زمانی که به مرز فروپاشی برسند خطرناک می‌شوند، گفت: اگرچه به صورت مستقیم در غزه حضور نداریم، اما وظیفه داریم در صحنه بمانیم و فریاد حمایت از مظلومین را همچون گذشته سر بدهیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته بسیج، گفت: امام خمینی (ره) با بنیان نهادن تفکر بسیج اقدام ارزشمندی انجام داد و به مظلومان جهان یاد داد که با تکیه بر تفکر بسیج می‌توانند در برابر ظالمان ایستادگی کنند و امروز هم مردم غزه بر مبنای همین تفکر در برابر رژیم جعلی صهیونیستی ایستادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج در همه بستر‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و... راهگشا است، گفت: ما تفکر بسیج را در دوران دفاع مقدس درک کردیم و از برکات آن بهره‌مند شدیم و امروز هم با تکیه بر این تفکر می‌توان در عرصه‌های مختلف سربلند عمل کرد.

ریحانی اضافه کرد: هر کسی در این نظام برای پیشرفت و آبادانی کشور بدون چشمداشت مالی پای کار باشد، بسیجی است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.