رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری سارق منازل شهروندان با ۴۳ فقره سرقت در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در محدوده شهرستان ساری، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: سارقان با شناسایی و تحت کنترل قراردادن مالکان منازل در مناطق مرفه نشین شهر، به صورت سریالی در یک محل و یک بازه زمانی با استفاده از غفلت مالباختگان و عدم حضورشان در منازل در یک فرصت مناسب و با استفاده از تجربیات سوء خود در ارتکاب جرایم با ابزار‌های خاصی با برنامه مشخص اقدام به سرقت طلاجات و وجوه نقد و اموال ارزشمند دیگر می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: پس از وصول پرونده‌های مشابه، مأموران این پلیس و کارشناسان اداره اطلاعات جنایی به همراه اکیپ بررسی صحنه‌های جرم در مناطق ذکر شده حاضر و پس از بازبینی تمامی زوایای موجود در صحنه‌های جرم و آثار و دلائل برجای مانده از سارقان، بررسی‌های تخصصی خود را انجام که نتایج حاصله نشان دهنده حضور و فعالیت یک باند غیر بومی چند نفره از سارقین حرفه‌ای در شهرستان داشته است.

سرهنگ قیصری افزود: کارشناسان اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان هویت یکی از متهمان که اهل یکی از استان‌های جنوب غربی بوده را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه با همکاری ماموران پلیس آگاهی قائم شهر وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت متهم فوق به ۴۳ فقره سرقت منزل در شهرستان ساری اقرار و اعتراف که با قرار مناسب روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.