سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان گفت: طرح زوج و فرد در همدان در آینده نزدیک به شکل مکانیزه اجرا می‌شود.

امیر بهرامی‌شرافت گفت: شش دوربین برای طرح زوج و فرد در خیابان‌های همدان نصب شده است و به زودی طرح زوج و فرد در برخی خیابان‌های همدان به شکل کاملاً مکانیزه انجام خواهد شد.

او گفت: اکنون شش دوربین در خیابان‌های بوعلی، بین‌النهرین، خواجه‌رشید، شریعتی، بلوار مدنی و امامزاده عبدالله (ع) نصب شده است و طرح زوج و فرد به شکل نیمه مکانیزه در حال اجراست که با دریافت کد پلیس به شکل کاملاً مکانیزه انجام خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان گفت: با بیان اینکه تاکنون۲ و نیم میلیارد تومان اعتبار برای طرح زوج و فرد در خیابان‌های رینگ مرکزی هزینه شده است، گفت: تعهد امسال سازمان نصب چهار دوربین بوده که شش دوربین نصب شده است و در صورت احساس نیاز در سال آینده نیز تعدادی نصب خواهد شد.

بهرامی‌شرافت با اشاره به راه‌اندازی چهار دوربین اجرای طرح مکانیزه کنترل در محدوده ترافیک شهر همدان با یک میلیارد تومان اعتبار گفت: چهار دوربین اجرای طرح مکانیزه کنترل در محدوده ترافیک در خیابان‌های شریعتی، باباطاهر، تختی و شهدا نصب شده است و به شکل مکانیزه اعمال جریمه می‌کند.

اوبا بیان اینکه خودرو‌های عمومی در سامانه ثبت شده از اعمال جریمه معاف هستند، گفت: ورود خودرو‌ها به محدوده ترافیک شهر همدان از ساعت ۸ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۱ ممنوع بوده و در صورت تردد خودرو‌ها به شکل مکانیزه جریمه خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.