در آئینی با حضور مسئولان ملی و استانی، نمایشگاه بزرگ تخصصی ورزش مازندران، تولیدات و تجهیزات ورزشی گشایش یافت.

با حضور عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، رحیمی مدیرکل مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، مولایی فرماندار قائمشهر و دیگر مسئولان، نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش در محل نمایشگاه بین المللی قائمشهر شروع به کار کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در آئین گشایش این نمایشگاه، گفت: مازندران مهد قهرمانان و افتخار آفرینان است که در میادین مختلف ورزشی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و مدال کسب کردند.

قاسم عزیزاده گرجی افزود: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزشی این استان دسترسی آسان مردم به تجهیزات و وسایل‌های ورزشی است.

او با اعلام اینکه نمایشگاه تخصصی ورزشی برای اولین بار در سطح استان برپا شد، گفت: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا خانواده‌ها برای تامین وسایل و دست‌های ورزشی با تولید کنندگان آشنا شوند.

علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه افزود: جای چنین نمایشگاه تخصصی در استان خالی بوده و به همین دلیل نسبت به برپایی این نمایشگاه اقدام کرده ایم.

او با اعلام اینکه برپایی نمایشگاه تخصصی ورزشی باعث می‌شود تا بتوانیم نشاط و شادابی را بین شهروندان ایجاد کنیم، گفت: در این نمایشگاه در کنار تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته ۲۷ هیات ورزشی هم حضور دارند تا مردم بتوانند با حضور در این نمایشگاه و صحبت با هیات‌های ورزشی نسبت به استعدادیابی و ثبت نام فرزندانشان هم اقدام کنند.

این نمایشگاه به همت اداره کل ورزش و جوانان مازندران و با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم شهر با همکاری ادارات و نهاد‌های متولی امر ورزش، مؤسسه آینده سازان به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه و با حضور هیئت‌های فعال ورزشی استان برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی با این گستره و در فضای حدود ۵ هزار متر مربع برگزار شد.

نمایشگاه بزرگ و تخصصی ورزش، تولیدات، تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ آماده ارائه خدمت به علاقه‌مندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.