دستگیری سارقان منزل و کشف ۱۵ میلیاردی اموال مسروقه در ساری

رییس پلیس آگاهی مازندران از کشف ۱۵ میلیاردی ریالی اموال مسروقه و دستگیری سارقان منزل در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ علی قیصری رییس پلیس آگاهی مازندران گفت: در اجرای طرح برخورد با سارقین منزل و در پی وصول پرونده‌های سرقت از منازل، مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات فنی، علمی، پیکر سنجی، تجزیه و تحلیل جرائم، ترسیم صحنه جرم و هویت مجرمین، مامورین پلیس پس از شناسایی متهمین، با هماهنگی قضایی و با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد عمل شدند که در اجرای طرح مذکور و پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم، سارقان مورد نظر شناسائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در همین راستا کارآگاهان پلیس آگاهی، پس از اخذ دستور قضائی و نیابت‌های مد نظر، طی انجام چندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه، سارقان شناسائی شده را دستگیر و به یگان دلالت دادند.

او افزود: در این رابطه چندین نفر دستگیر و سارقان مورد نظر طی بازجوئی‌های فنی و تخصصی به ۶ فقره سرقت منزل اقرار و اموال مسروقه بسیاری به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کشف و پس از تشکیل پرونده‌ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ قیصری در پایان از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدار‌های پلیس که از طریق رسانه‌های جمعی و شبکه‌های مجازی و اجتماعی منتشر می‌گردد، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.