فرماندار زرند خواستار ورود اتاق بازرگانی استان کرمان به مباحث آموزشی و بسترسازی در معرفی حوزه‌های جدید اقتصادی شد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند با تشریح وضعیت اقتصادی شهر در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی خواستار ورود اتاق بازرگانی استان به مباحث آموزشی و بسترسازی در معرفی حوزه‌های جدید اقتصادی شد.

وی گفت: با توجه به بحران آب در شهرستان زرند انجام برخی پروژه‌های صنعتی و کشاورزی در این شهر تقریباً غیر ممکن است، از این رو فعالان اقتصادی و کشاورزی باید با ایجاد سرفصل‌های جدید اقتصادی زمینه کشت جایگزین و استاندارد تکنولوژی‌های جدید برای ایجاد بنگاه‌های اقتصادی و رفاهی را فراهم آورند.

 طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی استان با تقدیر از نگاه ویژه فرماندار زرند به ایجاد فرصت‌های جدید اقتصادی گفت: در شهری مانند زرند که در حال حاضر درگیر حوز‌های صنعتی و معدنی به شیوه‌های امروزی می‌باشد باید چشم انداز عبور از اتمام ظرفیت معادن را در نظر گرفت و برای ورود به مباحث جدید حوزه‌های اقتصادی نیازمند مطالعات و فراگیری آموزش است تا کویر بحرانی زرند در حوزه منابع آبی از سرعت توسعه متعادل خارج نشود. 

وی ضمن اعلام آمادگی در انتقال تجربیات و برنامه‌های آموزشی اتاق بازرگانی استان برای شهر زرند، خواستار ورود شیوه‌های جدید کشاورزی که در حال حاضر در برخی نقاط کشور و استان آغاز گردید که صاحبان این اندیشه آشنایی خوبی با اقلیم استان داشته و می‌توانند زمینه تغییر رویه کشاورزی با استفاده از کمترین منابع آبی را در زرند فراهم آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار