مدیر طرح هوشمندسازی کارت‌خوان‌های نانوایی‌های کشور گفت: با راه‌اندازی سامانه برخط نظارت برنانوایی‌ها، هر نانوا براساس میزان پخت نان یارانه دریافت می‌کند.

کوروش نجم آبادی مدیر طرح هوشمندسازی کارت‌خوان‌های نانوایی‌های کشور گفت: در حال ۷۶ هزار و ۶۴۰ دستگاه هوشمند پروژه نان در نانوایی‌ها نصب شده و تعدادی از دستگاه‌ها نیز پشتیبان هستند که از طریق خط تلفن ارتباط برقرار می‌کنند.

او در ادامه خصوص طرح نصب دستگاه کارت خوان و فروش هوشمند نان در انواع نانوایی‌های کشور گفت: در این دولت این طرح اجرایی شده است به طوری که این موضوع گامی دیگر در مسیر توزیع عادلانه یارانه‌ها و جلوگیری از قاچاق و فروش آرد خارج از شبکه است.

نجم آبادی افزود: همچنین در طرح ایجاد شده برای شفافیت فروش نان، اطلاعات نان فروخته شده، آرد مصرفی و ... را می‌توانند روی دستگاه هوشمند خود (نانوایان) مشاهده کنند.

مدیر طرح هوشمندسازی کارتخوان‌های نانوایی‌های کشور گفت: اجرای این طرح نقش مهمی در ایجاد رقابت بین نانوایی‌ها در ارتقای کیفیت نان دارد همچنین با نصب دستگاه کارت‌خوان، تمامی نانوایی‌ها رصد می‌شوند و در مرحله بعد هر نانوا براساس میزان پخت نان یارانه دریافت می‌کند.

او ادامه داد: قرار است هر نانوا به میزان فروش خود از دولت یارانه دریافت کند به طوری که نانوایان بدانند که این دستگاه با یک نرم افراز اندرویدی میزان دقیق فروش نان و حتی نوع نان در نانوایی را به دقت ثبت و رصد می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که این سامانه چه زمانی رونمایی می‌شود، گفت:در آینده نزدیک احتمالا در یک الی دوهفته آینده رونمایی خواهد شد.

مدیر اجرایی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان گفت: تمامی فرم هایی که قبلا بازرسان وزارت جهاد کشاورزی به شکل فیزیکی پر می‌کردند از امروز به صورت برخط روی گوشی بازرسان پر می‌شود.

برچسب ها: نانوایی ، یارانه آرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
نان = خط قرمز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
ما که هر وقت میریم‌ نونوایی میبینیم تعطیلن و میگن نون تموم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
نمی دانم افرادی که چنین طرحی هایی می دهند عقل دارند؟؟
الان یک نانوا با تهیه ۳۰_۴۰ تا کارت هدیه بانکی که مثل آب خوردن صادر می شود و بدون هویت اطلاعات شخصی است در این دستگاه و مابین کارت مردم طی روز کارت بکشد از کجا می خواهید بفهمید که پخت و فروش نان آن صحیح است که به آن یارانه و سهمیه بدهید!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماشالا کم که بانک نداریم جیب هرکی رو نگاه کنی حداقل ۵_۶ تا کارت بانکی از بانک های مختلف حتی اگر خالی باشه است، کارت هدیه بانکی که دیگه جای خود داره با توجه به کم ارزش شدن پول به صورت فیزیکی تبدیل شده به دادن کارت هدیه برای مناسب های مختلف و تهیه آن خیلی راحت آسان از دستگاه عابر بانک شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
دوساله هنوز این طرح کامل نشده نانوایی محله ما ۳۰تا کارت عابر جمع کرده با همان کارتها تراکتشهای سوری انجام میده یا نان پخت نمی کنه آرد فروشی می کنه یا اگر پخت هم میکنه نیمه شب با درهای بسته پخت میکنه نانها را بسته بندی میکنه و گرانتر به سوپر مارکتها میفروشه وقتی طرحی ارائه می دهید درست اجرا کتید و اگر نمی توانید مردم را بازیچه طرحهای من درآوردی نکنید کم گرفتاری داریم مشکل نان هم اضافه شده لااقل محدودیت خرید روزانه یا ماهانه روی کد ملی لحاظ کنید تا کسی کارت عابر خود را به نانوایها کرایه ندهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
نان آزاد کنید یارانه بدید مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
طرف پول نقد میده به مشتری از کارتش پول برمیداره .پخت نان کجا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
نان آزاد کنید یارانه بدید مردم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۱۰ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
اگر بخواهیم در کشور از احتکار جلوگیری کنیم باید سعی شود از کارت خوان هایی استفاده شود که مثل نان وایی است بخصوص اقلامی مثل لاستیک دولتی شیر خشک و دارو
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۱۰ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
اگر بخواهیم در کشور از احتکار جلوگیری کنیم باید سعی شود از کارت خوان هایی استفاده شود که مثل نانوایی است بخصوص اقلامی مثل لاستیک دولتی شیر خشک و دارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
این طرح در کشوری جواب میده که از هر چیز یکی دارند و تمام نه در ایران که 20_30 مدل بانک دولتی خصوصی با انواع حساب ها و کارت ها بماند کارت هدیه هم دارند به وفوررررررررر بدون ثبت نام و اطلاعات هویتی فرد درخواست کننده کارت که راحت مثل یک کارت بانکی همه جا استفاده کرد.
پسنداز، قرض الحسنه، تسهیلات، جاری،..........
مگه یک بانک چند نوع حساب باید داشته باشد!!؟
بیخود نیست جمعیت ایران 90 میلیون نفره تعداد کارت های بانکی بالای 500 میلیون کارت به عبارتی هر نفر از نوزاد گرفته تا کهنسال میانگین 4_5 تا کارت و حساب بانکی داره!!!! همین ميشه که سیستم بانکی رو فساد گرفته کنترلش سخت شده چون تعداد حساب ها تراکنش ها بیشتر از حد نیاز یک جمعیت کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
نانوایی که دو روز از هفته تعطیله و ساعت کاریش 8.5 صبح تا 11هستش!!!! ؟؟؟ بعدشم سهمیه تموم شده میگن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
ای بابا خودتون رو قول نزنید اغلب نانوایی‌ها کم فروشی میکنن آرد میفروشن اگه بربری وزن بشه حداقل یک سوم وزنش کم شده نون دوهزارتومانی رو با کنجد حساب می‌کنه من چهارتا میگیرم تو پوز ۶تا دو هزار میزنه بعدآرد این دوتانون رومیفروشه یارانشو میگیره فکر کنم راحت حداقل روزی پونصدتا نون اضافه میزنه بعد افراد خارجی هم نون سوبسید دارمیگیرن یارانه نان رو بدید خودمردم وآرد رو آزادکنین دیگه نه قاچاقی بشه نه خارجیان سوبسید بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
کارت خرید نان باید برای هر خانوار یک کارت مجزا باشد .
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۳۶ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
والا این طرح تون اوضاع را بدتر کرد که بهتر نکرد. هر چی نونوایی دولتی دور و برمون بود شدن آزادپز (اصفهان)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
نون پخت میکنن ولی تو ساعات غیر قانونی و به دیگران گرون میفروشن
آخرین اخبار