استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت سرعت بخشی به مولدسازی دارایی‌های دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

آقای خرم استاندار آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه مولدسازی دارایی‌های دولت در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: این طرح بهترین فرصت برای اتمام طرح‌های عمرانی ناقص و تعیین تکلیف وضعیت نابسامان این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه دولت یکی از راه‌های تامین منابع برای طرح‌های عمرانی سازمان‌ها را موضوع مولدسازی مطرح کرده است از دستگاه‌های اجرایی استان خواست در ارائه اطلاعات و داده‌ها به صورت سلیقه‌ای برخورد نکنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر دستگاه‌های استان در اجرای طرح مولدسازی موفق عمل کنند برای پیشرفت طرح‌های آن‌ها امیدواری خواهد بود در غیر این صورت ما همچنان جزو استان‌های عقب مانده از لحاظ تکمیل طرح‌های ناتمام خواهیم بود.

استاندار آذربایجان شرقی هشدار داد هر دستگاهی از اجرای مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت استنکاف و تعلل کند با مسئول آن برخورد خواهد شد.

آقای علیلو دادستان تبریز گفت: به منظور صیانت از بیت المال و حقوق عامه و جلوگیری از تصرف اراضی دولتی با تعلل کنندگان در اجرای این طرح برخورد قانونی می‌شود.

 در این نشست اقدامات و عملکرد ۶ دستگاه اجرایی استان شامل دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، آب منطقه ای، راه و شهرسازی، برق منطقه‌ای و شرکت گاز استان در اجرای طرح مولدسازی بررسی شد.

آقای بهروزی دبیر کارگروه مولدسازی دارایی‌های دولت در استان مجموع املاک قابل واگذاری این دستگاه‌ها را ۸۷۴ واحد با متراژ بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار