نمایشگاه دستاورد های دولت در بخش های علمی و صنعتی تا ۲۷ آبان در باغ موزه دفاع مقدس قم دایر است.

 نمایشگاه دستاورد‌های دولت در بخش‌های علمی و صنعتی با هدف معرفی دستاورد‌های دولت در دو سال اخیر و مقابله با جنگ روایت‌های دشمن برگزار می‌شود در بخش‌های مختلف صنعتی و علمی کشور دستاورد‌های مختلف کشور معرفی شده است.

همچنین قرار است نشست‌های تخصصی در مدت چهار شب برای بیان دستاورد‌های علمی و و صنعتی کشور برای مردم معرفی شود.

در این نمایشگاه در بیش از ۲۰ غرفه به محورهایی همچون پاسخ به برخی از شبهه‌های مطرح شده درباره مسائلی همچون موضوع تورم و کاهش قدرت خرید، تبیین دستاوردهای تعداد قابل توجهی از وزارتخانه‌ها در دولت سیزدهم، مقایسه عملکرد دولت طی دوسال گذشته با دهه ۹۰ و همچنین بیان اقدامات امیدآفرین انجام شده در کشور، پرداخته شده‌است.

در این نمایشگاه که به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نهاد ریاست جمهوری برپا شده‌است، نشست‌های تبیینی با موضوع عملکرد وزارتخانه‌های نفت، بهداشت و کشور و نیز دیگر موضوعات مهم روز با حضور وزرای مربوطه و همچنین سخنگوی دولت برگزار خواهد شد.

نشست‌های تخصصی با حضور معاونان وزرا با هدف تشریح برنامه‌های دولت در موضوع کاهش تورم و مدیریت ارزش پول ملی، ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب، ساماندهی وضعیت نابسامان مسکن، سامان‌دهی فضای مجازی و اینترنت ملی، ساماندهی وضعیت خودرو و خودروسازان و جایگاه طب سنتی در راهبردهای وزارت بهداشت در این نمایشگاه برپا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار