فرماندار دلفان در جلسه شورای اداری شهرستان از کمک یک میلیارد و ششصد میلیون ریالی مدیران شهرستان به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

فرماندار دلفان  در این جلسه به جنگ نابرابر میان فلسطین و اسرائیل اشاره کرد و گفت: در طی سال‌های گذشته شاهد درگیری‌های فیزیکی متعددی بین فلسطین مظلوم و اسرائیل غاصب بوده ایم اما، جنگی که به تازگی بین آن‌ها رخ داده جگر همه‌ی مردم دنیا را سوزانده است.

 وی افزود: کمک به مردم مظلوم فلسطین وظیفه همه‌ی ماست و در این راستان مدیران ادارات در اقدامی پسندیده توانسته اند مبلغ «یک میلیارد و ششصد میلیون» ریال بصورت خودجوش برای مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین جمع آوری نمایند که این اقدام خداپسندانه جای تقدیر دارد.

 اصغر قهرمانی همچنین به موضوع انتخابات پیش رو اشاره نمود و بیان داشت: سلامت انتخابات پیش رو برای ما بسیار حائز اهمیت است و باید به همه‌ی مدیران شهرستان، دستگاه‌های مرتبط و دست اندرکاران در برگزاری انتخابات اعلام کنیم، حق و حقوق احدی نباید در این عرصه به خطر بیفتد، تمام تلاش ما سلامت و یک رقابت سالم در این عرصه می‌باشد.

 وی در پایان بر ممنوع بودن کشت گیاهان غیر مجاز تأکید کرد و اظهار داشت: در شهرستان دلفان کشت هرگونه گیاه غیر مجاز ممنوع بوده و در صورت مشاهده با صاحبین املاک زراعی و افرای که اقدام به کاشت این گونه گیاهان نمایند برخورد و قطعا جرائم سنگینی در نظر گرفته خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.